شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- بر اساس مشاهدات محلی یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در زیستگاه‌های آزاد اطراف توران مشاهده شده است که فعلا تحت نظر و رصد محیط‌بان‌ها قرار دارد.
مهدی طاهری از مشاهده دو قلاده خرس در ارتفاعات الموت خبر داد و اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست الموت شرقی دو قلاده خرس در ارتفاعات منطقه حفاظت شده الموت را مشاهده و تصویربرداری کردند.
ناسا در جشن تولد یک سالگی «جیمز وب» تصویری از مجموعه ابری «رو اوفیوچی»، منتشر کرد که نزدیکترین منطقه به زمین است که در آن ستارگان تشکیل می‌شود. نسبت به تلسکوپ‌های قبلی، جیمز وب برای مشاهده عمق بیشتری در فضا و زمانی دورتر طراحی شده است. ماموریت جیمز وب با هدف جسورانه مشاهده نخستین کهکشان‌ها در ابتدای عمر کیهان تعریف شده است. قابلیت‌های این تلسکوپ به مراتب بیشتر از نمونه قبلی، یعنی تلسکوپ «هابل» است.
سمنان- پلنگی در حال شکار یک بز در منطقه شکار ممنوع پرور ارتفاعات شمالی استان سمنان مورد تصویر برداری قرار گرفت.
سمنان- پلنگی در حال شکار یک بز در ارتفاعات شمالی استان سمنان مورد تصویر برداری قرار گرفت.
شاهرود- حضور طاووس در جنگل اولنگ شاهرود شگفتی همگان را به دنبال داشته است.
اصفهان - اثبات حضور یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش «عباس آباد» امیدها را برای احیای این گونه ارزشمند زنده کرد و استان اصفهان آماده اجرای طرح های حفاظت و تکثیر این حیوان در معرض انقراض است.
مدیرکل محیط زیست استان سمنان از مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی توران در شرق استان سمنان خبر داد.
الشتر- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سلسله از مشاهده یک قلاده پلنگ در ارتفاعات «گرین» این شهرستان خبر داد.
رشت - مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از مشاهده یک قلاده پلنگ برای دومین بار طی ۳ روز در منطقه حفاظت شده اشکورات رودسر خبر داد.
آیین‌های نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع)، با حضور سید حسن خمینی و رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد. تصویری از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم نخستین شب قدر را مشاهده کنید.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پلنگان در روستای شیخ منگره بخش الوارگرمسیری اندیمشک مشاهده شدند و از گونه‌های گربه سانان بزرگ هستند که در ارتفاعات زندگی می‌کنند و از گونه‌هایی مانند گراز و بز کوهی تغذیه می‌کنند.
مشهد - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در خراسان رضوی، پنج قطعه قوی فریادکش در شهرستان رشتخوار مشاهده شد.
چنانچه زیرسویه BQ ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود؛ هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید ۱۹ در کشور را داشت.
با آغاز نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل انگلیس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران در مکان‌های عمومی نیز به تماشای بازی پرداختند. در این گزارش تصویری، هواداران را در شهر‌های مختلف ایران در حال تماشای بازی که با نتیجه ۶ بر ۲ با پیروزی انگلیس به پایان رسید را مشاهده می‌کنید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فیلمی از مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در شمال عراق را پس از حمله موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
یک رابطه مستقیم بین الگو‌های بارندگی تاریخی آفریقا و شیمی دندان پستانداران مشاهده شده است. این اولین آزمایش یک ایده بسیار تاثیرگذار در علوم باستان‌شناسی و زمین است که در مورد نخستی سانان وحشی انجام می‌شود: دندان‌ها می‌توانند جزئیات دقیق تغییرات محیطی فصلی را ثبت کنند.
در این فیلم نخستین دیدار جمعی از آزادگان با رهبر انقلاب اسلامی در سال ۶۹ را مشاهده می‌نمایید.
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. بنا به اظهار دانشمندان و متخصصان، آبله میمونی، کشندگی بالایی نداشته و قابل درمان است. افرادی که در گذشته دور واکسن آبله را تزریق کرده‌اند تا حدود قابل توجهی نسبت به این بیماری مصونیت خواهند داشت.
بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده در کدال احتمالا در هفته‌های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود. جزییات ارزش گذاری سهام «تپسی» را در مطلب زیر بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ